czwartek, 17 maja 2012

Zyebana Szkoła :C Kosz ?! WTF ?! Kosz jest do śmieci nie do grania :C

No cóż :C Szkoła jest TOTAL ZYEBANA :C
Dlaczego cóż to ? MAM PORĄBAŃCÓW W KLASIE :C
Więc jutro... nei zamierzam iść do tej porąbanej szkoły :C
Muszę powiedzieć mamie :C A czemu jest ta klasa porąbana ?!?!?!
Graliśmy w kosza -.- Eeee.... podali mi piłkę .. OTOCZYLI  MNIE .-.-
A ja mam 1 m 37 cm wzrostu -.- Nie dość że mnie deptali , podnosili ręce ( Podałam oczywiście ) To mówią że faulowałam -.- Powiedzieliśmy to panowi.
A on na to ?! To !
- Uderzyli Cię ? . Ugryźli Cię ? .
- Nie al...
- No to nic sie nie stało .
-.-  NO KURDEEE !!!
I chłopcy mają do mnie pretensje -.- Nie mam zamiaru jutro iść do tej posranej za przeproszeniem szkoły -.-
 Spotkacie mnie na blogu o 12.00 lub nawet 11.00 lub nie wiem .__. Kurde ..tak zepsuli mi dzień że w poście nawet ,, xd '' nie chce sie pisać ..:C
A wy nie długo moje beybsy zobaczycie me zdjęcie C:
Kurde :C Czuje sie przez nich głupio :C A nie powinnam -.-
Popieracie mnie ? :CCCC
Piszcie w komciach lub na msp , lub na chacie xDD
Mam na dzieje że wy mi poprawicie humor C:

Okk. Paa C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz