piątek, 18 maja 2012

Laptop :3

Haha ! :D
Witam Beybsy ! ;D
Mam podobny problem z Cortney .
Mam ''teraz'' laptop z zniszczoną klawiaturą , i ''TEŻ'' Muszę mieć podłączony cały czas laptop do baterii.
A 2 laptop tymczasowo 2 raz jest w naprawie... 1 naprawa była wtedy że coś się  wentylatorem stało .
A NIBY NIC SIE NIE STAŁO A MIESIĄC CZEKAŁAM .
.__.
I znów jest w naprawie (ono)
Bateria nie chce działać .. .__.
No cóż ... ( w tamtym xD )
Ale pewnie naprawią...
Jutro jedziemy do reala a tam jest sklep w którym kupiliśmy tamten laptop .
Ale ja chce dzisiaj i sie spytam taty czy pojedziemy dziś  ... Jak niby anioołek ^^
I chce dzisiaj już bo nie wytrzymam (ono)
Więęc :33
Jak sie uda to będę wam pisać jak torpeda ._.
:3

Ok .
Paaa :3 Moje Kosmici , Nie Człowieki , Dzikusy , Beybsy , Lamy , Kupy i wtf co jeszcze :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz