środa, 16 maja 2012

Smutam :C

Więc tak,smutam nie z powodu levela ale z powodu laptopa i baterii.O co kaman? Więc tak mówi się "sprawa się rypła".Bateria w laptopie się zepsuła,a laptop przez to jest prawie do wyrzucenia.Cały czas musi być podłączony.A raz jak podłączyłam pisało "podłączony,nie ładuje" -.- Więc jutro jadę z mamą z tym laptopem.Może mnie nie być ponad tydzień,a moim kontem zaopiekuje się moja zaufana siostra stryjeczna,Klaudia.Znana wam z MSP jako selena48 . Może po szkole będę wchodzić na Msp na komputerach w bibliotece.Ale to na godzinę bo tam strasznie zacina i inne dzieci czekają.A to dla Malwy.
Malwa,emm pewnie przez to nie będę długo postów pisać a coś na ten temat mówiłaś że jeśli się ich nie będzie często pisać,leci się z prowadzących bez uprzedzenia.Wybacz mi ale nie mam wyjścia,wiem że jesteś wyrozumiała i zrozumiesz moją sytuacje c:
Paa ludziki :C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz