piątek, 11 maja 2012

Siema krzesła

Siemson tu Oliiwwka i ten ja też prowadzę tego bloga, nie wiem z kim, ale luzik :D
Malwa do mnie na gg napisała czy chce prowadzić no to się zgodziłam, czemu nie ? :D
Dobra to teraz może opowiem coś o sobie <lol2>
Jestem Oliwia, mieszkam w Zgorzelcu i lubię małpy.. Kiedyś jak byłam mała i byłam w zoo i zobaczyłam małpy to płakałam potem, że chce małpę w domu :(
Oto moje ziomki ♥ :


hehe zupełnie jak Malwa i Lola ♥

i ten tego jeżeli chcecie dowiedzieć się o mnie czegoś więcej to zapraszam do przeczytania mojej biografii na MSP oraz możecie przeczytać coś więcej KLIKAJĄC TU .
Jak macie do mnie jakieś pytania to pytajcie tu : ->KLIK<-
Mój facebook : ->KLIK<- możecie zaprosić mnie do znaj, po to w końcu podałam link do mojego fejsa :D
Mój blog : ->KLIK<-
A gg nie mam co podawać, bo i tak rzadko z niego korzystam. Mam gg z którego korzystam codziennie, ale nr tego gg zna tylko Maalfina, LOLA!, AnanaseQ, Lansuje siee < 33 i jeszcze chyba dwie osoby. Tego gg nie podaje, bo nie chce żeby później ktoś zawracał mi niepotrzebnie głowę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz