sobota, 12 maja 2012

tak jakos hej ._.

no wiec sbn tak  napisze bo wkoncu jakos prowadze tego bloga
napiszee ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
jeszcze nwm czym ale zaraz cos wymhsle zapewne
to napisze sb o twarzach msp bo niektory chca miec slitasna la zeby byla przynamiejn troch mhroczna
to najpierw z vip
sry oczyjednak 400 ta wersja jest do wszystkiego slodkiego i mrocznego radzilabym wam juz nie kupowac tych taki jasny roszofy ust bo kady juz je ma czeba eksperymentowac xD
teraz z koleji bez vip
to jak widzicie jest wersja bez vipa cien oczu pasuje do ust .
i tera koncow przemowa jak zdazyliscie zauwazyc obie wersje sa z jasna skora iz jezeli chcesz mieclooks mroczniejszy sora ciemna poprostu nie pasuj a ja wyralm do oby zestawow nie blada jak ja mam tylko tak porcelanowo kremowa ktora pasuje do ciemnej strony mocy jak i jasnej. i jeszcze jedno jesli chcecie takie oczy jak tu sa da vip radziabym zastosowac kolor oczy ciemne bo jane rozszezja te oczy i wygla sie jak jakas zmora a ciene tak troche powezszaja to tyle mam nadzieje ze cus pomoglam ijak chcecie inne stylizacje czegos innego piszcie do mnie nq msp *u* papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz