wtorek, 15 maja 2012

Trololololo :DD

Eszz więc no siemaa ; 33
Przepisałam całą technikę >_>. Jestem hardcorem :>>. Więc wróciłam sobie ze szkoły w której usnęłam, bo nie mogłam zasnąć do 4 w nocy jakoś.. Tzn. Przebudzałam się... Z 5 razy.. Coś mam z nogą.. : (
I właśnie tak mnie coś natchnęło żebym napisała wam o moich wypadkach, których było bardzo dużo, ale skupimy się dziś na 3 najważniejszych i najgorszych w skutkach c;
Więc zaczniemy od tego co był jak miałam 4 lata x D
         No to ten jechałam na rowerku <BICZ PLIS>  dopadł mnie pies, taki duży i pogryzł mii prawe ramię no i trafiłam do szpitala i mam blizny do dziś i każdy mi się w realu pyta.. Najgorszy był mój strach do psów.. Nie ufałam żadnemu, dopiero taka pani mi pomogła i jej suczka Aza <3, do której mam słabość ne mogę jej  przestać głaskać jak ją widzę x d. Ale najbardziej pomogła mi moja suczka Sonia, którą kupił mi mój tata, bo przeczytał o takiej terapii >_>... No i teraz kocham psy noo i oczywiście zwierzaki <3 i chcę zostać weterynarzem.. Każdy mi mówi że mam powołanie bo zwierzęta do mnie lgną...
Tu zdjęcie Azy i Sonii. (Aza to ten czarny kundelek, a Sonia to rudy Cocker Spaniel)


No no no to na tyle w sprawiee tego 1 wypadku >_>
  2 wypadek był całkiem nie dawno jak chodziłam do zerówki.
Poszłam z koleżanką i jej starszą siostrą na rowery ii przewoziłyśmy się na bagażnikach i ja wkręciłam sobie nogę w sprychę >_> Kość mi było widać 8) I to już kolejna blizna była :(
  3 wypadek najśmiejszniejszy <33333333333333333
Noo to było tak: 
Poszłam do dziadka na urodziny i wyszłam na dwór z kuzynką ii miałam błyszczyk który mi wpadł w kraty ii nie dało się za Chiny tego wyciągnąć >_>. Wpadłyśmy na pomysł iść po kija : DD. No i ja znalazłam i biegłam już w jej stronę i nie zauważyłam trzepaka XDD I w niego jebłam xD. Chyba zemdlałam.. noo i miałam taką ranę przy oku że ohohohoho. ale taka zwała zaś była ze mnie >_>..
 To na tyle o wypadkach tych muaa. ♥

A to mój zeszyt od techniki : oo





njhahahahah. Piękny :(
A to ja <3 :(



z wczoraj >_> Hahahahahha. Miałam zwałę.
KOŃĆZE KUPY :C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz