niedziela, 13 maja 2012

Kolejny beznadziejny post Chwaści o jej beznadziejnej beznadziejności x3

Po pierwsze , informacja do Skejta : Ja zrobiłam posta o konkursie Morski Bal XD
Po drugie: Może powinnam zacząć post ?
Pisze go o byle czym , Malfa kazała pisać posty no to musze XD
No i dankuje za pomaganie na msp wogóle wchodzenie na tego bloga X D
Dobra więc ten teges mam nowy komediowy serial na msp.
Podobny do twojego charakteru Skejt jest mój serialowy bohater imieniem Adrian XD
Ogólnie to ... kurde nwm co napisać X DDDD
A tak no i wam opowiem jak sie smaruje kanapke nutellą.
Idziesz do Bezdomki i kupujesz nutelle.
Bierzesz nóż , kromke chleba i smarujesz.
I pałaszujesz.
Długie nie ? ; o
A i kupiłam dzisiaj spodnie z lż.
Taki kolurowy look *-*
Jeszcze tylko buty i będe jak guma balonowa.
Ten teges , ślicznie wyglądam teraz na msp :3
A 29 maja mam urodziny ^^
To chyba wszystko w tym beznadziejnym poście który świeci beznadziejną beznadziejnością o.o
Spróbujcie te zdanie wyżej powiedzieć szybko O_O
Dobra kończe ide odrabiać lekcjo-podobne cuś.
BAJ <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz