wtorek, 15 maja 2012

Tyrytyrytyry :C A Chwaścia ma swe foty : C

Po pierwsze kópy kópiaste ( wiem że przez u sie pisze :C) dzisiaj była zwała na Polaku.
Shahahahah baba od Polaka tak sie na nas wnerwiła że w jednego chłopaka rzuciła kredą O_O
Kij z tym.
Teraz moja najnowsza fota: (Z dzisiaj 8))
Dobra kurde żart to nie ja :C
( Ale tak bd wyglądać po urodzinach XD )
Po drugie: Dam wam zaraz mą normalną fote
Po trzecie: Za 14 dni śpiewacie mi Hepi Berzdej :C
Po czwarte: To me foty:
Mrrrrr serduszko :C
A teraz będzie druga :C
Kurde ta brzydsza :C
Serducho na łbie 8)
Wiem że bszytka jestem :C
I'm ill  ( czy jak tam ) and i know it ;C
Powiedziałam : Jestem chora i wiem o tym
XD
Po piąte: ( Już piąte ; o ) właśnie kończe tego posta bajbaj pijaki dzieciaki i me okularki wiedzą co jeszcze :C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz