środa, 16 maja 2012

New KoneQ Dawno , Dawno temu..xDDD Dobijające normalnie Haha xD

Oke. Nowy koneq ?
Dawno , Dawno Temu ,__,
























No .__. Też będe sie przebierać za królewne śnieżke łazić po mieście wziąc ze jabłko od jakiegoś żula , spadnąć jak nie wiadomo co , a tu nagle jakieś krasnoludki nad de mną płaczą ... i przychodzi królewicz i całuje mnie nie znajomą dla niego osobe (ONO) *o*

No cóż xD
Ubrania ? Prosze .__.



Ostatnia mi sie podoba *o*
A reszta to.. :C




Nie ma spodni (ONO)

Butów też (ONO) Ale.... ja myślałam że będą jakieś fajowe (ONO) Ale... kopciuszek śnieżka wiedźma kapturek (ONO) Nie dziwie się... .__.

Są są akcesoria .


 Ale im sie chciało ._. ...
No cóż ._. Nic z tego napewno nie będe kupować xD



Włosy są ... No chyba nie .__. Przydłużyły mi prace .__.



Postarali się ._. .. :S



Nie kupie tych włosów bo wyglądam jak łysa .__.

Ok animki .. Prosze bardzo xDD



 Ouohohoho *o* Śpiewam ze ptakami i innymi zwierzętami *o* Ale te ptaki mają krzywe nogi xD

<--- KLIK











Ahaha xD Moja naj. xD




Haha xDD Poison Apple xD
 


No... .__. Mam skrzydła..
No cóż nie wiem do której miało być bajki
ale... Bez komentarza .__.













Smoczuś *U*

Do niej nic nie mam za złe xDD














Nie wiem co to miało być .__.
















Tyak . Moja głowa ma zamiar sie zamienić w głowe wiedźmy.. tam co u góry w lustrze .
No cóż XD












Też bym chciała mieć takiego wielkiego buta *o*














No xD O mój bosh ;o jeszcze tła xD
Tak też sie boje bo ich nie widziałam :C


No cóż... nie wiem co do nich mam ale trochę mi sie nie podobają :C ._.

Okej to tyle xD
Karol Waasz ;D

Pa xD

Kliknijcie na każdy obrazek żeby se powiększyć xD
Trololo :C
Nie chce kończyć xD
Ale musze :C
:C
xD
Paaaaa :C :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz