poniedziałek, 14 maja 2012

Witam moje Sweetoklaśnelamokupyzpodwórkamojejbabci stworki :33

Witam :3
Jestem Karolka353 <---- NOWY WŁAŚCICIEL BEYBE .
Mów na mnie Karolka , Karol <-- Jak mówi Skejt xD , Skubaniec , NyanCat , Jednorożec ale byle nie Karolka o błagam . (ONO)
A w realu mam na imie Wiktoria .___.
No cóż ._.
Opowiem wam niezwykłą piękną wręcz poprzeplataną krótką opowieść C:
Kiedyś zobaczyłam se w necie : Moviestarplanet.pl
Założyłam Karolka353 bo miało to oznaczać moje 2 imię : Kasia .
Ale inni mówili na mnie Karolina . Więc...no co ? xD
Więc Postanowiłam Karoline . :C
Ale kiedy weszłam na bloga Aq . Skejt do mnie mówił Karol... te imie mi sie podoba xD
No i.... no to tak to wyszło ;D
Ale mówcie na mnie tak jak napisałam xD

No :3
Nie powiem ile mam lat dzikusy moje :3
Potem powie ;D Buahahahaha c;
No ;3
Powtarzam się :3
No :3
Okej .
Kiedy indziej pokaże wam zdjęcia :C Musze je najpierw zrobić xD
No xD

Pa Moje Dzikusy :3
Dzisiaj chyba też raczej napisze skarby mee :3
Paa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz