sobota, 12 maja 2012

Morski Bal Konkurs ? Łot de Fak!? Czemu ja musze pisać ten post ?:C

Troche długi temat , ale to lepiej XD
Nwm no Malfa kazała napisać post o czymś to ja musiałam o konku .
Morzeeee O_O
Z czym mi sie kojarzy ,, Morski Bal " ?
Z żyg.... wymiotami ? ; o
W sumie nie dziwie sie pani Beatce o cudownym nazwisku.
Wiecie jakim ? ; o
Ona sie podpisuje ,, Beata MovieStarPlanet " *-*
Ogólnie to w sumie nie dziwie sie bo są coraz bardziej żyg... głupie konkursy x.x
Dobra dobra tak wygląda te cuśowe cuś z Nowości:
Dobra a teraz pokaże wam żyg... piękne ubrania , animacje , tła i mudrzyn wie co jeszcze O_O















Górna część ubrań:
Cudownie żygowo przepiękne ubrania!
Zostańmy kapitankami!
Gów*o nas to co ludzie o nas pomyślą!
XD








A teraz przepiękno żygowa dolna część:
O nie ma O_O
Dolnej części im sie nie chciało -.-
Pff foch 4 ever na panią Beatke x.x
Ale w sumie mniej roboty dla mnie ! ; D
Oczywiście! Butów też nie ma!
Nie róbmy butów i spodni !
Bądźmy wolni!
Jak zgadne włosów też nie ma?
Zgadłam!
A dodatki... ?
Nie zgadłam x.x Są! Jupiii!

Intrygująca czapka kapitana.
Już ja nie rozumuje O_O
Mój mózg miał mieć przerwe od 7 do 16 a przedłużył o kilka godzin O_O
Czyli do 19.
Lipa z niego x.x





Dobrze szanowne animacje:
W sumie też bym chciała dmuchać sercem z koroną.
Taka by była błyszcząca *-*
Jak klozet skejta...
Nie ważne. Dajemy dalej!
Serduszka i nutki z mikrofonu?
Auu kolano se otarłam x.x
XDDD
Dalej.
Do tej animacji powiem poprostu ,, Bez komentarza "
Tą jestem akurat zadowolona.
Mam korone i super poze !
Powinni dać zamiast tej pozy Look At Me i ta animka by sie sprzedawała jak skarpetki skejta z nadrukiem ,, Barbie " XD
Do wszystkich którzy oczekiwali że łaskawie dam wam fote balona:
NIE MIEŚCI MI SIE NA EKRANIE X>X
A to moja ulubiona.
Chyba jedyna w której nie rozszerzałam nóg O_O
Sprawdźmy... Loading... Tak ! Jedyna!



To wszystko co do konkursu bo chyba każdy wie co to znaczy krzyk rodziców. Mhmm... i uderzenie ? Podejrzewam że was nie biją rodzice. Mnie i owszem.
Więc to tyle motyle : *
Może jutro dokończe tego posta.
Baajj : *
Chwast

3 komentarze:

  1. Ahahahahhahahhahahhahahahhahah kocham tego posta ! I kocham jego autorkę (chociaż nie wiem kto to tak do końca ._.) W każdym razie on jest taki totalnie w moim stylu ! Chętnie Cię zatrudnię do darksowoskejtowego bloga :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli Chwaście człeku ? XD
    Bo ja to pisałam Skejcie < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg Chwast ! Totalgigamegawielkifejsplm ! XDDDD
    Wybacz kochanie, nie poznałem Cię ._.

    OdpowiedzUsuń