niedziela, 13 maja 2012

Neo na msp

Słuchajcie...w tym poście bd zamieszczać screeny naszych kochanych dzieci neo. Wysyłajcie mi zdjęcia na mail ja je umieszczę w tym poście. Zdjecia wysyłajcie na maila:
olaawolaa@buziaczek.pl
Miło się będzie pośmiać z tych ludzi.
Na razie przedstawię wam nasza "kulowom charcerke"










Och tak już ci się pokłonię. xD Widzisz już stajesz się sławniejsza, gratulacje!
A oto moja rozmowa z nią:
 NIGDY nie dziel się swoim numerem telefonu
Me: dam ci adres bloga
patysia 2000: dobra
Me: ciumcioki-z-msp.blogspot.com
patysia 2000: i wbj mi na wie 10000000000 lw
patysia 2000: i daj mi calom twojom szafe
patysia 2000: i gwiazd  z nieba
Me: Ok na pewno ci dam :D
patysia 2000: i na ewie daj mimimimimiiii wip na rok
patysia 2000: SUPR KIEDY
Me: dobra, dobra
Me: w 2000...nigdy!
patysia 2000: BO BENDE PLAKAC MUJ LOGIN TO EWA 1387
Me: dobra dam ci w roku 2013p.n.e.
patysia 2000: HEHEHEIWLA
patysia 2000: JESTES GLOMBOWATA SMIERDZONCY GLUCIE
Me: Yay jaka wspaniala informacja! :D
patysia 2000: widzie jestem bista zaje
Me: nom popieram jestes zajee!
Me: Klaniam ci sie xD
patysia 2000: dzienkuje

Jaką miałam z niej polewkę, hahahaha! A  z tym blogiem to chodziło o to że dałam jej adres bloga bo wstawiłam tam jej screena z tym co ona wcześniej pisała na forum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz