wtorek, 15 maja 2012

Jeem zupę! *__*

No siema,siema ciołki! ; D Nie,no żart xDD
Więc tak wczoraj wszyscy byli Camelotami xD Sami zobaczcie tego screena .
WTF ? o.o Nawet Wera się przemogła i tak samo.Ja też,no i moja znajoma z MSP,Szymek mnie zaskoczył ;D
Spoko było.A ja jadłam wczoraj zupę *_* Boże co ja bredzę! -.- Ale i tak jadłam zupę! Krzysiu,jem zupe :c
Teraz żeby was rozbawić!!
Pablo je zupę! Nie mam o czym pisać więc pierdolę od rzeczy ;D Nie bierzcie sb do serca słowa "pierdolę" <--- To bardzo brzydkie słowo ...... : DDD : PP  Poznałam sporawo już prowadzących z tego bloga i powiem kogo lubiem *-*
Szymek,Malwa,KarolinaBalan,Karolina,Chwasteczka,Krista,Camelot_Paula,emo_angel i jeszcze ktuś tam < 33 Oni są zajebiści!! *__*
To ja spadam bo jak zacznę gadać to nie skończę : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz