sobota, 12 maja 2012

Notka...na różne tematy ;d

Apeluje glownie do osob ktozy ,,zawracaja glowe" innym uzytkownkom.
Bardzo wiele osob zasmieca chat prosbami ,,wyslesz mi cos?"
To bardzo denerwuje.
-wyslesz mi cos?
-sluchaj mam malo kasy...
-ale jak to? masz taki wysoki lvl i pozatym vipa!
-ale to nie oznacza ze mam duzo pieniedzy, bo nikt nie oglada mi filmow.
-glupia jestes!
-sama jestes glupia!
-Zal mi cie i wiesz nie bede gadac z taka idiotka jak ty.
Znacie ten dialog? Spotyka on niestety wiele osob...Dlatego prosze o zrozumienie. Najpierw nie ogladacie filmow a potem rzadacie prezentu, a gdy go nie dostaniecie to wyzywacie od glupkow. oczywiscie niektozy. Zrozumcie tez wysokie lvl jak 15-20
Piszecie non stop do nich rozne rzeczy, np: hejka
Kazdy napisze ,,hejka" ,,czesc" ,,siema" i komputer sie tnie. nie da sie grac. Dlatego opanujcie sie i piszcie tylko na mail. Ale na wazne tematy, a nie ,,hej co slychac" bo taki 20 lvl dostaje mase maili i nie zawsze ma czas na czytanie ich.

GRY
Czy zdajecie sobie sprawe jak bardzo oszukiwanie w grach DENERWUJE?! No bo gry sa poto by grac dla zabawy a nie kasy.
Ubierz sie.
-wybierz mnie!
-gramy fer!
-wybierz mnie!
-przestan gramy fer i napewno cie nie wybiore.
-mam malo kasy pliskaaaaaa

To nie jest mile dla graczy.

Podobna sytuacja jest w zwariowanych kartach tylko tam podawane sa numerki.

FORUM

Tak tak...rozumiem ze chcecie sie pobawic ale to jest strasznie durne. To cale pisanie ,,Jem kupe hahahahaha!"
albo ,,jestem wasza krulowol a wy mojimi poddanymi! Hhahahahahahaaaaaa!!!!"

Jak chcecie sie tak pobawic to krzyczcie tak u siebie w szkole (ciekawe co wasi koledzy powiedza) a nie piszcie na forum msp.
Dobrze ze zrobili zabezpieczenie ze forum jest od 3 lvl bo dzieci neo byloby znacznie wiecej.

Dziekuje za uwage, xo 10ola01

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz